1e dag in Melbourne

5 februari 2019 - Melbourne, Australië

Vanaf Brussel stonden we er alleen voor. Ik en Mathijs 'going to' de andere kant van de wereld. Een eerste vlucht naar Londen en een kort bezoek aan de stad die natuurlijk weer te laat was geworden bracht ons naar de 'echte' vlucht. Vanaf Londen met Etihad Airways door naar Melbourne via Abu Dhabi... In totaal maar liefst 20,5 uur vliegen. Ondanks de lange tijd zijn we voor ons gevoel toch wel snel aangekomen in Melbourne en hebben we (nog) niet last van de gevreesde jetlag.

Vandaag (05-02-2019) zijn we begonnen met het regelen van een creditcard en simkaart voor Mathijs om vervolgens even langs Sofitel on Collins langs te gaan, het hotel waar Mathijs stage gaat lopen, voor een kleine rondleiding. De realiteit van hoe het hotel eruit zag hebben onze verwachtingen zeker overtroffen, prachtig! De sfeer in de stad is heel aangenaam vergeleken met Nederland. Dan merk je wel hoe overbevolkt Nederland is en hoe gehaast iedereen altijd moet zijn.

Het plan is om vanaf morgen buiten Melbourne wat Kangoeroes te spotten en als het meezit een kleine pinguïn!

Keep you updated :)

1. Ward:
    5 februari 2019
    Dat klinkt als superleuke reis eerst even businessclass vliegen naar London en dan via Abu Dhabi naar Melbourn. Geniet er nog even samen van.....en doe het rustig aan ;-)
  2. Miranda:
    5 februari 2019
    Jongens wat een belevenis! Geweldig! Een pracht land! En zeer zeker 2 prachtige jongens van de Hotel school Maastricht!
    Ik wens jullie een hele hele mooie tijd in Melbourne en Auckland!
    Liefsss
    Dikke kus
  3. J Kennis:
    5 februari 2019
    Hey Yorick, hoe spreken ze jouw naam uit Downunder? Say haai to the kangaroos&penguins! XG9
  4. Joris:
    14 februari 2019
    hey geniet van al dat moois. Het is een prachtig en zeker easy going land. ""No worries"" is de manier van leven. Ook in Nieuw Zeeland. Succes daar
  5. Miriam:
    1 maart 2019
    Wow Yorick, wat een gave reis , nu al. En superstoer dat je dit doet! Wel veel plezier daar!!!