Yorick Marty

141
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Yorick Marty en ik ben student aan de Hotel Management School Maastricht. Daar doe ik de opleiding om later een succesvol manager te kunnen worden. Ik ben in Frankrijk geboren en heb een Franse vader. Toen ik 1 jaar was is mijn moeder met mij naar Nederland verhuist om daar het leven voort te zetten. Vanaf dat moment heb ik altijd in Oirschot gewoond en ben ik daar actief geweest als vrijwilliger bij de voetbalvereniging, heb ik deelgenomen aan het programma Junior Masterchef 2011 en heb ik daar een leven opgebouwd. Toen ik 17 jaar oud was ben ik naar Maastricht verhuisd om intern daar op kamers te wonen. In Maastricht heb ik heel veel dingen gezien, nieuwe vrienden gemaakt en eigenlijk een tweede leven op kunnen bouwen.

Over mijn reis

In het tweede jaar dienen de studenten een half jaar naar het buitenland te gaan voor een operationele stage. Dit houdt in dat je operationele taken in een hotel gaat uitvoeren bij een afdeling naar keuze. Aangezien school een database heeft zou je ervoor kunnen kiezen om alles via school te regelen wat betreft de locatie van die stage. Echter, heb ik ervoor gekozen om de uitdaging zelf aan te gaan en om te proberen in Nieuw Zeeland een hotel te kunnen vinden. Dit is gelukt en zal het Sofitel Viaduct Harbour in Auckland betreffen. Deze reis wordt een ontzettende uitdaging waarbij ik heel veel dingen ga leren op mentaal en professioneel gebied. Naast de stage zal ik ook veel gaan reizen om nieuwe natuur en plekken te kunnen ontdekken die magisch zijn en me altijd bij zullen blijven. Ik zal door middel van dit blog zoveel mogelijk proberen voor jullie bij te houden zodat jullie een klein beetje meeleven met mijn avontuur...

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

Australië, België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zwitserland.